Wzruszające przeprosiny ojca

Czego tata powinien nauczyć córkę? Sprawdźcie jak z pozoru banalny proszek do prania skłania do rodzicielskich refleksji.

Procter & Gamble rozpoczął w Indiach kampanię #ShareTheLoad zachęcającą do podziału obowiązków i prac domowych. Reklama skupia się na jednym z wyzwań stojących przed współczesnymi kobietami: równoważenia wymagań między zajmowaniem się domem i rodziną a rozwijaniem kariery zawodowej.

Narracja jest prowadzona z perspektywy ojca, piszącego list do swego dorosłej córki, w której domu właśnie przebywa. Po powrocie z pracy, córka zajmuje się wieloma rzeczami jednocześnie – odrabianiem lekcji z synem, praniem, sprzątaniem i rozwiązywaniem problemów biurowych. Przyglądający się temu ojciec jest dumny z córki, ale też z poczuciem winy zauważa, że ​​robi to wszystko sama, podczas gdy jej partner siedzi w fotelu oglądając telewizję. Jednak zamiast obarczać winą zięcia, mężczyzna obwinia siebie, ponieważ traktował swoją żonę w ten sam sposób. Nigdy nie nauczył córki podziału obowiązków i nie powiedział jej, że nie musi zmagać się ze wszystkim sama. „Przepraszam w imieniu ojca twojego męża, przepraszam w swoim imieniu i w imieniu wszystkich ojców, którzy dają zły przykład” – pisze. Po powrocie do domu starszy mężczyzna postanawia zmienić swoje podejście i pomóc żonie z praniem. Ta kampania skierowana do odbiorców w Indiach, może stać się inspiracją dla ojców na całym świecie!

Udostępnij