Ojcowie po porodzie

4 września Australijczycy obchodzą Dzień Ojca. Z tej okazji marka bielizny Bonds pochyla się nad ojcami, którzy po narodzinach młodych stracili dawną formę. Nareszcie ktoś o nich pamięta!

Zabawna kampania „Think of Fathers” podkreśla, że nie tylko ciałom matek obrywa się po ciąży. Rzecz jasna, skala zmian jest nie do porównania, ale fakt – ojcom też się dostaje. Bohaterowie spotu przygotowanego przez australijską markę bieliźnianą Bonds opowiadają o spuchniętych kostkach i rzecz jasna – rosnących brzuchach. Podczas filmu padają wspaniale ironiczne zdania: „I just want my pre-baby body back” albo „I see the way my wife looks at other men who don’t have kids”.

Dział marketingu Bonds wpadł na pomysł, by z humorem podejść do kwestii świeżego ojcostwa i przygotował kolekcję „Dad-bods”, czyli wygodnych, elastycznych bokserek dla facetów. W końcu czego, poza wygodą, można chcieć od majtek. Relaks się ojcom należy, nie tylko 4 września.

www.bonds.com.au

Udostępnij